UNDERBART

Har vart en helt underbar dag idag, strålande sol och jag har varit på toppenhumör! förutom världens huvudvärk jag hade en stund på eftermiddagen..
Måste bara få skryta med en grej, idag på Idrotten så var vi i badhuset, så skulle vi simma längder, krålsimm och sen ryggsim tillbaka, och guess what ? ja var snbbast av alla tjejer, jag var den enda tjejn som kom på en tid under 1 min, och det var bara 2 elr 3 killar som simmade snabbare än mig *STOLT* :) hihih

Ialla fall, efter skolan så drog Idha, Tommy & Fidde med mig till frissan, klippte topparna och så :)
Sen gick vi runt lite i stan, sen stack jag & idha till min farmor och fikade och sen vidare till trandared för att umgås med alla andra.
Har varit en riktigt trevig dag och här får ni lite bilder;



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0