OH HAPPY DAY

Good, vilket bra humör jag är på just nu, har gått lite upp och ner under hela dagen pga vissa personer, wellwell.
Vid 1-tiden kom I till mig, så drog vi oss ner mot stan och mötte upp en hel klunga vänner, var som sagt vårmarknad idag så vigick runt där lite i stan, köpte ett bästis halsban och ett fint linne :)
Drog till trandared lite senare och hängde där, käkade pizza och lite sånt gottigott, sen drog jag T, F och E hem till F och hängde där, kollade bl.a lite på Talang, så nu är jag hemma och ska gå ner och hämta ngt att äta, guud jag svälet ju. Haha Blir vårmarknad med allihopa imon igen :)

F, jag och T på väg till pizzerian ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0