TWILIGHT

Altså jag har aldrig vart den typen som sätter mig ner och läser för nöjets skulle men min bror han har alltid älskat att läsa, så han har hur mycket böcker som helst. Men ialla fall när jag hade sett Twilight på film så blev jag helt förälskad & jag kunde verkligen inte sluta titta på filmen och så började min bror köpa hem alla böckerna, så nu har han alla 4 böckerna, själv har han redan läst klart alla och tro det eller ej men jag är på 3:dje boken, jag som aldrig brukar läsa är helt förtrollad, och varje gång jag sätter mig ner i lugn och ro för att läsa så läser jag oftast 80-100 sidor, det är helt sjukt. Men det är härligt också, så nu har jag läst
Första boken
"Om jag kunde drömma"
Andra boken "När jag hör din röst"
Jag har nyss börjat på tredje boken "Ljudet av ditt hjärta"
Och sen är det bara fjärde boken kvar "Så länge vi båda andas"

Rekomenderar verkligen för er som inte har läst dom att göra det!

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0