SPANIEN

Hej kära läsare :)
Nu är det såhär att vid 2-tiden ska jag åka till stan och möta upp en kompis, sen drar vi vidare till trandared och träffar kompisar och sen ikväll åker jag hem till mormor och sover där för inatt eller ja tidigt i morgon bitti så åker jag mormor, morfar & storebror till Spanien :D Komer inte kunna blogga något där så vi hörs om 1-2 veckor, ha det så bra i kalla sverige.

här är en bild från förra året i spanien, ska såklart till det ställer igen, dit vi altid åker :)


så otroligt starka minnen från spanien alla gånger jag vart där, här är en bild från förra sommaren också i den lägenheten vi bodde i ;


blev uppbjuden på flamencodnas också ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0