ROCKBAND

Förlåt för sämsta uppdatering men jag har inte vart hemma sen igår efteriddag så jag har inte hunnit blogga.
Drog till stan vid 7-tiden igår igen och mötte upp några kompisar sen hängde vi på trandared och sen vid halv 2 inatt drog vi in och sov, men nu är jag tillbaks! :)

Idag är det T-kväll i Borås (Torsdagskväll) Och Alcazar kommer hit för att uppträda inte för att jag hade tänkt kolla på dom men det är alltid kul att gå in stan och träffa folk, så jag drar väl in mot stan vid 4-tiden för att möta lite kompisar och sen ska jag till Trandared för att fixa mig.
Och just igår köpte vi Rockband till ps3, det är verkligen skitkul fast dock liite svårt med trummorna.. haha

Vad har ni för planer för dagen? :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag hoppas att du passar på att njuta av solen imorgon :D

2009-07-02 @ 23:49:23
URL: http://sutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0