GYMNASIE

Jag började nästan bli lite orolig när det gäller gymnasielinje och gymnasie, när vi kommer tillbaks till skolan till hösten så ska vi göra våra priliminära val (stavning?) Och sen 7:an har jag gått och funderat ; -Vad ska jag bli? -Vilken skola ska jag gå på? -Jag kanske ska bli hårfrisör? Osv..
Och nu är jag verkligen superglad för jag har bestämt vilken skola jag vill gå på och vilken linje, så nu hoppas jag verkligen att jag kommer in på den linjen. iofs det är ca ett år kvar men det kommer gå fort :)
Jensen gymnasie-samhällsvetenskaprogrammet, går man den linjen kan man välja bland massa utbildningar senare som tex; polis, journalist, politiker, psykolog, marknadsföring, foretagsekonomi m.m Tycker det verkar skitspännande :)

Här kan ni besöka sidan;
http://www.jenseneducation.se/Gymnasium/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0