TRANDARED

Jag blir bara ännu mer depp om jag ligger hemma och tycker synd om mig själv, så nu ska jag fixa klart mig sen åker jag till Sabina & så åker vi vidare mot trandared.
Hemma vid 8-tiden igen.

Jag ska vara stark & gå vidare, jag behöver inte dig, nån dag hittar jag någon annan, fuck you!
fast egentligen är det;
Jag ska försöka vara stark, men jag vet att jag inte kommer kunna gå vidare, jag behvöer dig, för jag kan inte släppa dig, nån dag hittar jag någon annan, men aldrig någon lika bra som dig, <3
LOVE SUCKS!

Nä nu drar jag, & jag SKA vara stark, byebye this love.. forever?

PUSS

Kommentarer
Postat av: emilia

finns alltid här, det vet du gumman :*<333

2009-08-16 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0