SISTA =(

Hallå bloggen, dålig uppdatering igår I'm sorry men jag hade verkligen inte tid för att blogga igår.
Stack till stan vid 4-tiden och mötte upp Sabina, sen vid 5 drog vi till trandared och träffade kompisar, så var vi där till 12 ungefär och jag måste erkänna att jag var hyperaktiv igår, shit, hahaha jag fattar inte vad jag får min energi ifrån ibland..
Men sen drog vi hem vid 00:30 ungefär, åt lite och sen stack vi ut igen och träffade T, satt och snackade lite fast jag måste erkänna att vi slogs & försökte göra blåhakor på varandra för det mesta, hm..
Jaja sen stack vi hem vid halv 4 tiden och då var jag verkligen trött så jag däckade på golvet (Y) men Sabina som hatar när jag somnar före henne skriker JÄLVA ÅSNA för att väcka mig så vi satte och och kollade lite på TV, sen gick vi och la oss vid 5 ungefär. Så nu är jag sluuuut, gick upp vid 2, sen stack jag hem vid 4 och nu måste jag ta en dusch och lite smått börja fixa mig för Sabina kommer hit vid halv 6 så stannar vi hos mig en stund sen vid 7-8 tiden så drar vi till stan, det är sista T-kvällen idag, sista T-kvällen på ett helt år =( tur att det är fint väder ialla fall.
För er som undrar vad t-kväll (Torsdagskvällarna)
Varje Torsdag på somrarna så kommer det olika kända artister till Borås och upptreäder från 9-10, sen är det massa musik och sånt i parken till 12 och affärerna har långöppet, riktigt najs :)
Btw, idag är det Jill Johnson som uppträder, inte för att jag lyssnar men endå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0