GÅRDAGEN/IDAG

Bloggade ingeting igår förutom mitt klagoinlägg men nu så, I'm back on track!
Igår ialla fall kom jag hem från Varberg, det har varit helt toppen fast endå lite dåligt, menmen.
Kom hem igår vid 1-tiden sen vid 3 stack jag till knalleland och träffade Hanna som jag inte träffat på hela sommarlovet nästan ;o så det var trevligt, sen kom hennes pojkvän och hämtade oss och körde oss till trandared i sin EPA, haha den var skit grym, fast fan vad det guppade, haha. Ialla fall sen träffade vi massa kompisar och stog och tjötade en stund sen drog jag,Sabina, Hanna & Andreas vidare till Transås för att grilla, det var skitmysigt och gott, fast ganska kallt. Vi var väl inte där mer än 1 timma innan vi drog tillbaks till trandared igen och träffade kompisar, fast vi var ganska trötta så vi drog hem tidigt och kvällen för mig & sabina avslutades med Tacos hemma hos mig (Y)

Idag då, blir det att åka ner till stan och träffa älsklings Idha, henne har jag inte heller träffat på hela sommarlovet & vi är ganska tajta så det ska bli skitkul att träffa henne idag :) Vi ska väl antagligen shoppa & luncha (Y)

Me and Idha;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0