BEST FRIENDS (v


Denna texten dedikerar jag till min vän
som är den bästa människan här på jorden
utan dig så skulle allt falla isär
skulle inte klara leva, du är syret i min värld

du är livsviktig, du får mig att må bra
jag älskar att få vara med dig gumman, du är allt jag har
sen första gången då vi sågs så visste jag
du är en vän som man kan lita på och ringa upp natt som dag

kommer aldrig lämna dig eller göra nått dumt
för utan dig så skulle livet kännas tomt
alla stunder som vi delat dom väderar jag högt
när jag är ledsen är det dom som alltid ger mig min tröst

du är perfekt, har allt som en vän ska ha
när allt är skit så är det du som får allt bra
å även fast vi kanske inte ses varje dag
är du den bästa i mitt liv och du kommer alltid va

Du är mitt liv, mitt allt, det bästa som hänt mig, du är min bästa vän louise!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0